उर्दू खबर (اردو خبر) 

افغانستان میں طالبان کے حملے، 26 فوجیوں کی موت

طالبان کے حملے میں افغانستان کی جنوبی کوندار صوبے پر دہشت گردی کا نشانہ بنایا گیا، جس میں کم سے کم 26 افغان فوجیوں کی ہلاکت ہوئی اور 30 ​​سے ​​زیادہ زخمی ہوگئے. اس کے علاوہ 8 فوجی ابھی تک لاپتا ہیں.

طالبان دہشت گردوں نے یہ حملہ مंगलवार رات کیا. ٹولو نیوز کے مطابق جب طالبان نے دہشت گردوں نے جنوبی کوندار صوبہ کھکیج جیل میں واقع فوجی ٹھکیے پر حملہ کیا، اس وقت وہاں پر فوجی فوجی موجود تھے. اس کے علاوہ باقی لوگ فوجی محفوظ ہیں.

بغلان صوبے میں 50 طالبان دہشتگرد

اس کے، افغانستان کے شمالی برگلان کی برغلان-اے-مرکجی کے علاقے میں فوجی مہم میں کم از کم 50 طالبان دہشتگرد مارے جاتے ہیں. بدھ کو مقامی حکام نے بتایا کہ سیکورٹی فورسز نے 20 سے زیادہ گوووں سے طالبان کے پاک صاف کر دیا. Tuesday، the night of this military campaign in 50 to more Taliban militants have fallen.

اس کے علاوہ تقریبا 70 دہشتگرد زخمی ہوگئے ہیں. برگلان کے دورے کی وقت جنرل شویاوائر گل اور سب رکاوام نے کہا کہ بھاری نقصان میں فوجی کارروائی کے بعد طالبان نے دہشت گردی کے بعد برگلانہ-اے-مرکجی ضلع سے فرار ہو رہے ہیں. یہ مہم 8 دن قبل اس وقت شروع ہوا تھا جب، طالبان نے دہشت گردوں نے حملہ کرکے حملہ کیا.

عام شہریوں کے گھر کے دوران جھڑپوں کے ساتھ حفاظتی افواج بھی خراب ہوگئے ہیں. افغان فضائیہ کے دوران اس مہم نے بھی طالبان کے دہشت گردوں کی نشانی بنایا. بتایا جاتا ہے کہ ہوائی حملے سے طالبان کو زیادہ نقصان ہوا. پھر، اس جدوجہد کی وجہ سے ایک ہزار سے زیادہ لوگ بے گھر ہو گئے ہیں.

سوجانی آج تک

Related News

Leave a Comment