उर्दू खबर (اردو خبر) 

بھارتی کرکٹرز پر کیوں آئی مصیبت؟

یہ محض ایک اتفاق ہی ہے کہ دو دنوں کے اندر ہی ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے تینوں کرکٹروں پر ایک ساتھ آفت آئی ہے. 2 دن میں تین اغل مختلف واقعات ہوئے اور تینوں ہی واقعات میں ٹیم انڈیا کے کھلاڑیوں کو نقصان اٹھانا پڑا ہے. جن میں شامل ہیں ٹیم انڈیا کے فاسٹ بولر محمد سمیع، امیش یادو اور عرفان پٹھان.
1. محمد سمیع: بھارتی ٹیم کے تیز گیند بازی محمد سمیع پر کچھ بدمعاشوں نے ان کولکتہ واقع گھر میں گھس کر قتل کرنے کی کوشش کی. محمد سمیع نے ہفتہ کو ہوئی ایک واقعہ کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ رات کو گاڑی پارک کرتے وقت ان کی ایک شخص سے بحث ہو گئی تھی، اس بات پر وہ آدمی سمیع کو گالیاں دینے لگا.
اس کے بعد اس بدمعاش نے سمیع کو گاڑی سے باہر نکلنے کی صورت میں سبق سکھانے کی دھمکی دے ڈالی. سمیع نے پورے واقعے کے بعد پولیس سے تحفظ کا مطالبہ کیا ہے اور امید ظاہر کی ہے کہ جلد ہی پولیس اس معاملے میں کچھ کرے گی.
2. امیش یادو: کرکٹر امیش یادو کے ناگپور واقع گھر میں پیر کو چوری ہو گئی. امیش گھر ناگپور کے پوش علاقے شنکر نگر میں هےكھبر کے مطابق امیش کے گھر سے 40 ہزار روپے اور ایک ایپل آئی-فون چوری ہوا ہے. اس واردات کے وقت امیش گھر پر نہیں تھے.
چوری کی بات تب سامنے آئی جب پیر کی شام امیش یادو گھر واپس آئے اور تالا ٹوٹا ہوا دیکھا. جب انہوں نے گھر کی اشیاء کی جانچ کی تو پایا کہ 40 ہزار روپے اور ایپل کی ایک فون غائب هےمےش یادو نے فورا پولیس کو اطلاع دی اور معاملہ درج کیا جا چکا ہے. پولیس کی تحقیقات میں مصروف ہے.

3. عرفان پٹھان: دوسری طرف کرکٹر عرفان پٹھان اپنی بیوی صفا بیگ کے ساتھ سوشل میڈیا پر ایک تصویر کا اشتراک کرنے پر troll کے ہو گئے. دراصل، اتوار کو عرفان پٹھان نے بیوی صفا بیگ کے ساتھ فیس بک پر ایک تصویر شیئر کی.
اس تصویر میں عرفان کی بیوی صفا نے حجاب پہنا ہوا ہے اور ہاتھوں سے اپنا چہرہ چھپایا ہوا ہے. اس تصویر پر بہت سے لوگوں نے تبصرہ کئے. کچھ یوزرس نے عرفان کی اس تصویر پر انہیں troll کے کر دیا. لوگوں کا کہنا ہے کہ عرفان کی یہ تصویر گےرسلامك ہے، کیونکہ اس میں ان کی بیوی کا نصف چہرہ دکھائی دے رہا ہے اور انہوں نے ناخن پر نیل پالش بھی لگائی ہوئی ہے.
سوجي آج تک

Related News

Leave a Comment