उर्दू खबर (اردو خبر) 

ٹائیگر زندہ ہے کے سیٹ پر سلمان اور کیٹ کی کیمسٹری

مراکش میں ٹائیگر زندہ ہے کی شوٹنگ میں سلمان اور قطرینہ لگے ہوئے ہیں. سلمان اور کیٹ ‘IIFA 2017’ کے بعد براہ راست مراکش پہنچے تھے. اس کے بعد سے یہ دونوں ستارے مسلسل سوشل میڈیا پر فلم کے سیٹ سے تصاویر اسٹاک کر رہے ہیں. ہم آپ کے لئے لائے ہیں ان دونوں ایکس پھلےمج کچھ جبردسٹ تصویر …

ڈائرکٹر علی عباس نے کچھ دن پہلے سلمان کی ایک ویڈیو بھی اسٹاک کیا تھا جس میں وہ رائڈنگ کرتے دکھائی دے رہے تھے. اس تصویر میں بھی سلمان گھڈسواري کا لطف لے رہے ہیں. سلمان بالکل پروفیشنل کی طرح گھوڑے کی سواری کرتے دکھائی دے رہے ہیں.

کیٹ اور سلمان اس فلم میں بہت سے کرتب خود ہی کرتے نظر آئیں گے. اور اسی کے لئے دونوں ستارے خوب پسینہ بہا رہے ہیں اور نئے نئے اسکلز پر کام کر رہے ہیں. کیٹ اس تصویر میں بھی اپنے ایکشن سيس کی تیاریوں میں لگی ہیں.

کیٹ اور سلمان فلم ٹائیگر زندہ ہے میں خطرناک سٹنٹ کرتے طرح نظر آئے گا. اس سے پہلے آئی فلم ایک تھا ٹائیگر نے جبرجست کامیابی حاصل کی تھی. ٹائیگر زندہ ہے اسی فلم کا سیکوئل ہے.
شوٹنگ کے دوران گرفتاری کی گئی یہ تصویر بیان کرتی ہے کہ دونوں خوب محنت کر رہے ہیں اور آپ کے کام میں جذب ہیں.

کیٹ فلم کے لئے ‘سرفنگ’ سیکھ رہی ہیں. انہوں نے ‘مراکش’ سے اپنا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر بھی کیا ہے. قطرینہ نے بتایا تھا کہ اس سے پہلے کبھی انہوں نے سرفنگ نہیں تھی. قطرینہ کیف ‘نے’ بالی وڈ ‘میں اب تک کی اپنی سفر میں بہت سے اسکلز پر کام کیا ہے. سرفنگ ان میں سے ایک ہے.

سلمان اور کیٹ کی کیمسٹری دیکھتے ہی بنتی ہے. دونوں ایک دوسرے کے ساتھ بہت آرام دہ ہیں. یہ آن سکرین بھی نظر آتا ہے اور آف سکرین بھی.

فلم کی شوٹنگ کے دوران کا یہ اب بھی یہی بیان کر رہا ہے کہ کیٹ اور سلمام کی دوستی اور اپنا پن آج بھی برقرار ہے. اسی سال دسمبر میں فلم ٹائیگر زندہ ہے ریلیز ہوگی اور یہ بھی فیصلہ ہو جائے گا کہ یہ ‘كپل’ آج بھی ہٹ ہے کہ نہیں.

Related News

Leave a Comment